neděle 13. října 2013

Catrice - Meet Me À Paris

Ahojky, když jsem byla s přítelem na dovolené na Moravě a vraceli jsme se domů přes Prahu, vyhledala jsem si na internetu, kde se všude dají koupit Catrice laky v Praze a přítel mi na chvíli zastavil u My Tesco na Národní třídě. Kéž bych tam mohla strávit víc času :D. Zaběhla jsem pouze ke stojanu s Catrice. Moc laků mě teda nezaujalo a přitom na stránkách této kosmetiky jsem jich měla vybráno aspoň pět. Ale ty co jsem chtěla asi neměli, neboť mě zaujaly jen tři plus ty dva nadlaky co mají. Meet Me À Paris je z kolekce Ultimate Nudes a je to moc pěkný lak. Škoda, že nemám delší nehty, protože tyhle světlé laky mám ráda na dlouhých nehtech. Meet Me À Paris je strašně mocmoc světle bílý lak, který má jemňoučký shimmer zlato růžové barvy. Na fotkách uvidíte tři vrstvy a stále není krycí. Ale mě se tak líbí. Nehty vypadají čistě, jemně, upraveně a zároveň jim shimmer dodává šmrnc, nevypadá to nudně ani lacině. Na fotkách nemám ani top coat a stejně se lak krásně leskl. U Nikol M. jste si pohli počíst o inovaci a o křivých štětkách a kupodivu jsem já šáhla po kousku, který je celkem v pořádku. Jen jedna strana je mírně okousaná. Takže jestli si budete chtít nějaký Catrice koupit, tak si nejdřív otevřete lahvičku a zkontrolujte šteteček, protože je dost možné, že kus od kusu se liší. Co vy a Catrice? Jste spokojené nebo taky stále hledáte obchody kde je prodávají a nemůžete na ně narazit? :D





18 komentářů:

  1. Podobný odstíny mám moc ráda a tenhle není výjimkou. Přesně jak říkáš, působí to čistě a upraveně. Osobně se mi tyhle barvy líbí nejvíc na kratších nehtech.

    OdpovědětVymazat
  2. Gedzitko, jde o to, že na Národní mají i starší kousky a celkově tam stojany s kosmetikou moc neobnovují. Kdyby jste šli kousek do Vodičkovy ulice do Galerie Myšák, tam mají snad všechny :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak snad příště :D, ale Roudnici nemám daleko a tam by měl být taky stojan s Catrice, takže asi pojedu blíž.

      Vymazat
    2. Stojan s Catrice mají i v Mělníku a hezky vybavený :)) Jestli myslíš Roudnici n. Labem :)

      Vymazat
    3. Myslím Roudnici n. Labem, ale Mělník už je pro mě mnohem dál :) (jsem z Litoměřic). Ale jestli někdy pojedu kolem, tak se tam určo zastavím, to zas bude mít přítel radost :D :D.

      Vymazat
  3. Mám ho také :) kdyby si nějaký Catrice chtěla, stačí říci, u nás v Teplicích je mají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já koukala že v Roudnici by taky měli mít Catrice, takže to zkusím tam. Ale jinak moc dík ;)

      Vymazat
    2. OK :) kdyby jsi přeci jen nesehnala, víš kam se obrátit ;)

      Vymazat
  4. Ten je krásný! Vůbec nevím, jestli ho taky mám... Myslím, že jsem podobný kupovala s úmyslem používat ho jako efektový nadlak, ale z hlavy si nevzpomenu, jestli je to tento :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu krásný a abych se přiznala, tak jsem ho kupovala se stejným úmyslem. Dokonce už mám nafocený fotky na tmavě modrým podkladu :D

      Vymazat
  5. Je krásný! Nenápadný a přesto zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný! Možná se tedy na Národní také vydám :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vydej, ale jak psala Nikol M., tak na Národní mají i starší kousky a celkově tam stojany s kosmetikou moc neobnovují. Prý je lepší se zajít podívat kousek vedle do Vodičkovy ulice do Galerie Myšák, tam prý mají snad všechny.

      Vymazat
  7. Krásný lak a já o něm vůbec nevím..:D Máš s ním mooc pěkné nehty :)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky moc, radím láček koupit, sice lakovat tři vrstvy..., ale výsledek stojí za to :)

    OdpovědětVymazat