pondělí 1. dubna 2013

Veselé Velikonoce

Tak jsem to přeci jen stihla vám popřát krásné Velikonoce. Dneska jsem se rozhodla, že skončím s blogováním a lakováním.
..
...
....
.......
.........
...........
..............    APRÍL :D

Dělám si srandu a zároveň se chci zeptat, jestli vás někdo dneska nachytal? Mě teda nikdo a docela mě to mrzí. Na Velikonoce jsem se rozhodla vrátit se do dětství a zkusit brčkovou metodu. Naposledy jsem viděla návod na youtube a k němu mě dovedla ChitChatNails. No provedení se mi mocmoc líbí, ale teda očistit ty nehty byl docela porod a to jsem použila izolepu na oblepení prstů okolo. Laky které jsem použila: bílý základ China Glaze - Snow, růžová Orly - Va Va Voom, stříbrná Avon - Mercury Metal a černá Illamasqua - Boosh. Jak se vám to líbí?




 





10 komentářů:

  1. No tak to se mi líbí hodně, ale neměla bych asi nervy právě na to očišťování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni co nehty viděli, tak moc chválili. Ale to očišťování je fakt "MRSK" :D

      Vymazat
  2. Ta kombinace barev je super! Já jsem t zatim nezkoušela, ale chci, jenže se právě bojím toho čištění, protože na oblepení jsem líná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radím radši oblepit, jinak budeš čistit do aleluja :D

      Vymazat
  3. Vypadá to skvěle!:) Taky jsem jednou zkoušela a myslím, že mi to na dlouho stačilo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mě to očišťování taky stačilo, ale líbí se mi to tak, že v brzké době asi vyzkouším další kombinaci barev :)

      Vymazat
  4. Fablous post are you coming my blog? www.cenktasdemir.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, i saw your blog. You have a beautiful scarf in this post ;).

      Vymazat