pátek 19. dubna 2013

Essie - Smooth Sailing

Čauky. Tak vám dneska předvedu zase jeden výhodně koupený kousek (za 50,-Kč). Essie - Smooth Sailing má modrou barvičku v který vidím i kousek šedý. Obsahuje velmi výrazný stříbrný shimmer, který uvidíte prostě furt (nejen na slunci nebo jen v lahvičce). V první vrstvě teda nic moc, ale ta druhá stačila pro plný krytí. Nejvíc mě štve, že jsem fotky laku dělala bez top coatu. Smooth Sailing totiž neuschne do pořádného lesku a fotky by byly určitě hezčí s tím topem. Ale snad se vám zalíbí i tak, mě teda docela mile překvapil :).





12 komentářů:

  1. Jak se ti pracovalo se štětečkem? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štětečky od Essie jsou docela dlouhý a hubený, na moje pidi nehtíky docela akorát, jen u palce musím třeba dvakrát smočit :)

      Vymazat
  2. Veľmi pekný a za pajdu ani nehovorím :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera :). Hrozně se mi líbí šedomodré laky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu mdorou moc nemusím (nebo spíš tak často nelakuju), ale s tou šedou je krásná..

      Vymazat
  4. Moc pěkná barva. V lahvičce by mě asi tolik nezaujal, ale na tvých nehtech vypadá fakt skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ten je krásnej! I bez top coatu :) Mám teď podobný, ještě nevyzkoušený od Catrice - Denim Moore, ale tenhle je teda mnohem hezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, koukala jsem na nějký fotky toho Catrice a je asi víc do modra, těším se na fotky ;)

      Vymazat