pondělí 11. března 2013

Barry M - Grapefruit

Nedávno mi přišel email z obchodu moješminky a v něm stálo, že mají zrovna nově naskladněno pár věcí od Barry M a samozřejmě jsem si vyhlídla lak. Konkrétně je z kolekce Gelly Hi-Shine Nail Paint. Slibuje výbornou krycí schopnost a dokonale lesklý povrch. A jak to s ním tedy je? Opravdu kryje v jedné vrstvě. Je docela hustý a proto se mi s ním špatně lakovalo u kůžičky, když jsem to chtěla napravit, tak se mi to začalo jakoby táhnout a tvořil mi ne moc rovný povrch. Proto jsem musela nalakovat vrstvy dvě. Jinak opravdu skvělá pigmentace a lesk, na fotkách nemám nadlak. Vybrala jsem si odstín Grapefruit. Je to povedená růžovka s příměsí oranžový??? Je to prostě zvláštní barvička a jsem ráda, že tenhle lak vlastním.







7 komentářů:

  1. Na leto bude podľa mňa dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krááásnej! Slintala jsem nad ním minulý týden, ale není skladem - peněženka si oddechla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem koukala, že už není skladem, tak snad ti to nahradí ten Basic ;)

      Vymazat
  3. Ty Gelly lahvičky se mi začínají zamlouvat čím dál tím víc... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten je přímo Famózní! :-))

    OdpovědětVymazat