čtvrtek 21. února 2013

Avon - Bikini

Ahojky, tak jak se vám daří? V práci mi zase začínají těžký časy a tak bude asi míň příspěvků. Dnesk přicházím s pro mě krásnou barvičkou. Bikini je lak z Avonu z tý jejich ColorTrend řady. Barva je oranžovo korálová krémová a moc se mi líbí. První chybku vidím bohužel v pigmentaci, lak se sice dobře nanášel, ale bude ho asi potřeba tři vrstvy. Já mám na fotkách pouze dvě a prosvítají mi konečky. Druhá a ta zásadnější chyba je ve výdrži. Vydržel mi ani ne den bez chyby. Začalo to na růžkách a lak praskal a praskal. Jako nebylo to nic hroznýho jenom špičičky, ale to už i od Essence drží líp :o). Škoda no... Znáte anebo nevíte o nějaký podobný (spíš stejný) barvičce třeba z drogérie? Dopředu dík za tip ;).





11 komentářů:

  1. Ježiš ten je úžasný, taková svěží jarní barvička :) Škoda, že nic nevydrží a pokud ještě míň jak Essence, tak to je fakt šílené :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bude recenzia aj na laky z vyhry od Sonidla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude, až přijdou tak se budu v mém volném čase snažit co nejdříve nafotit a blognout to :)

      Vymazat
  3. Ten název mu sedí skvěle :D. Podobný mám od Essence, ale ten už vyprodali, jinak korálové barvičky vídám celkem často, takže určitě něco seženeš :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám podobný od Essence z tý starý kolekce, ale ten je mnohem tmavší.Pak od MaxFactoru a od Maybelline a ty jsou taky víc oranžový a tmavší.. No uvidíme jestli něco seženu :)

      Vymazat
  4. Zkus se podívat po laku od Catrice 030 Meet Me At Coral Island. Je možná akorát malinko tmavší. Mám ho na nehtech třetí den a ani se nehnul :) Navíc teď Catrice mění složení laků, takže ty starý seženeš se slevou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem mrkala na fotky toho Catrice a ten je taky prostě moc tmavý :)

      Vymazat
  5. Je nádherný! :) Bohužel mě žádný podobný nenapadá.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám takový dojem, že něco podobného znám, ale jenom si na to nemůžu vzpomenout. (Znáš ten pocit? :D)

    Jinak - laky z Avonu jsou bohužel jako sázka do loterie a pro mě většinou ta, co prohrává. Všechny, co jsem od kamarádek mohla vyzkoušet, mi nevydržely ani ň.
    Ale pěkný je, to jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, znám ten pocit :)

      Avon laky většinou u mě drží ty dva tři dny, někdy i míň :D. Jenže když jdu do práce tak mi třeba i lak od Opi (který mi třeba normálně drží 4dny) vydrží třeb jen jeden. Prostě dělám rukama a stačí chvilička nepozornosti a nehty jsou fuč :(

      Vymazat
  7. zrovna jsem si ho objednala tak doufám, že bude v pohodě :) mě laky obvykle drží v pohodě...:) tak snad

    OdpovědětVymazat