středa 19. září 2012

Třpytka co se netřpytí

Už delší dobu jsem tohle chtěla nalakovat a dneska jsem se k tomu konečně dokopala. něco podobného jsem už dřív viděla na stránkách www.thenailasaurus.com. Jako základní barvu jsem použila dvě vrstvy Essence - Iced Latte, na to jsem dala jednu silnější vrstvu Essence - Circus Confetti a jako poslední vrstvu matující lak taky od Essence. Udělala jsem i pár fotek před zmatněním, jenže můj foťák to prostě neumí vyfotit tak jak bych chtěla (asi už ho vyměním). No snad pár rozdílů najdete :o).
Lesklé


Matné




4 komentáře:

  1. Povedené! Dokonce se mi líbí i matná verze, kterou jinak nesnáším :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, ačkoliv matné nehty skoro nenosím, tak tohle se mi velmi líbí, zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky moc matný nenosím, ale matný třpykty miluju :)

      Vymazat
  3. Circus Confetti mám hrozně ráda, kdybys to nenapsala, tak si ani nevšimnu rozdílu, protože stále sleduji jenom třpytky :D.

    OdpovědětVymazat