středa 12. září 2012

Kiko - 364 a Oriflame - Rose Shimmer

V Drážďanech, kde jsem byla nedávno s přítelem, jsem si koupila můj první lak od značky Kiko. Teď po nalakování lituju, že jsem si jich nevzala víc. Za prvé byl jen za 1,50€, za druhé měli úžasný výběr barev a ze třetí se tak dobře lakuje. Má plochý, tlustší a rovně střižený štěteček a barva kryje ve dvou vrstvách úplně dokonale. Vybrala jsem si odstín 364 - nenašla jsem na lahvičce název, že by zase jenom čísla? :( Ale barva je to nádherná krémová vínově červená, na podzim i zimu jak dělaná. Další lak, do kterého jsem se opravdu zamilovala :D.
Na dalších fotkách jsem přes Kiko zkusila dát lak od Oriflame - Rose Shimmer. Jak už vypovídá název, měl by to být růžový shimmer a je spíš na francouzskou manikúru. Podle světla hází různé odlesky. Někdy růžové, někdy zlatavé a někdy stříbrno zelené. Po nafocení jsem radši rychle odlakovala, protože mi přišlo, že to tu krásnou vínovou barvu úplně zmrvilo... Ale třeba na bílé bude vypadat dobře, tak snad příště vyzkouším...






Žádné komentáře:

Okomentovat