sobota 29. září 2012

Maybelline - 03 a Essie - Lilacism

Tenhle týden byl v práci velmi náročný, dělám 12ky, takže jistě chápete, že přijdu domů, jsem ráda, že se vykoupu, přelakuju nehty a jdu spát. Vůbec jsem neměla čas fotit, co jsem lakovala a stejně dělat fotky pod lampou je naprd. Takže když mám dneska konečně volnou chvíli, tak musím nahodit nějaký příspěvek. Včera jsem s přítelem odpoledne zajela do Ústí, kde je větší DM než u nás v Litoměřicích. Byla jsem se podívat na nové laky od Maybelline Colorama, protože u nás v drogérce byly totál vyprodaný. Vybrala jsem si odstín 03, zase chybí název!! Je to shimmerový lak fialovo modrý barvy a obsahuje mini zlatavý třpytky. Při první vrstvě prosvítají hodně volný konce nehtů. Při druhý vrstvě (což jsem lakovala já) jdou taky mírně vidět konečky, při třetí by jistě kryl.


Jelikož jsem tenhle lak chtěla nějak nakombinovat, nalakovala jsem po delší době Lilacism, světle fialovou krémovku od Essie. Jako vždy  mi docela proužkoval a dělal lysiny, takže jsem musela dát tři vrstvy. Na prsteníčku je pak přes Essie jedna vrstva Coloramy. No co na to říkáte?




Žádné komentáře:

Okomentovat