pondělí 20. srpna 2012

Moje vášeň

Moje vášeň pro laky poslední dobou velice vzrostla a tak jsem se rozhodla, že zkusím jaké to je psát a vytvářet blog o lacích na nehty. Abych měla co dát do prvního příspěvku, vyfotila jsem celou svojí sbírku, která se stále rozrůstá (já vždy jásám, ale peněženka pláče). Vůbec jsem nevěděla jak laky fotit, jestli podle barev nebo podle značky, nakonec jsem usoudila, že podle značky to bude nejlepší. Budu psát i názvy laků a ty jsou vždy zleva doprava.


Opi: Bubble Bath, Dulce De Leche, Tickley My France-y







Orly: Va Va Voom; China Glaze: Snow, Visions Of Grander

Essie: 1.řada: Lilacism, Demure Vixen, Au Natural, Topless a Barefoot
2.řada: Haute As Hello Guchi Muchi Puchi, Knockout Pout, Aperitif

Sally Hansen: Lavender Marquis, Brilliant Blush, Café Au Lait, Naked Ambition, So Much Fawn

L'Oreal : Ingenuous Rose, Opulent Pink

Avon: 1.řada: Star, Mercury Metal, Modern Mauve, Vivid Violet, Midnight Plum, Night Violet
2.řada: Cherry Jubilee, Rose Amour, Apricot Mystery, Perfectly Flesh, Viva Pink

Gabriella Salvete: Tónovací lak pro francouzskou manikúru č.3, jinak čísla 152, 117, 141

Rimmel: 1.řada: Rose Libertine, Funtime Fuschia, Sun Downer, Highland, Black Out
2.řada: French Manicure č.3, Riviera Red, Nail Tip Whitener

Essence: 1.řada: Mellow Yellow, No Doubt, Iced Latte, Cotton Candy, Café Olé, Modern Romance, Iced Strawberry Cream, Enchanted Fairy, Very Berry
2.řada: Think Pink, Better Late Than Never, Fateful Desire, Meet Me Now!, Break Through, I Want That!, Let's Get Lost, Hard to Resist, Little Miss Sunrise, English Rose

Essence: Blair, Hello Holo, Holo Topping Please!, Circus Confetti, Night In Vegas

Maybelline: Sugar Crystals, Strong Mint, Candy Bar, Urban Coral, Dark Plum, Party Blue

Zbytky: 1.řada: Oriflame - Rose Shimmer, S-he - 433, Magneic - Ballad Brown a Peche De Paris, Astor - asi čísla 11 a 101, P2 Victim - Glamour a Cloud no.9
2.řada: Miss Sporty - 302, 113 a 303, MaxFactor - Diva Coral a Dazzling Blue, Dermacol - P05, Golden Rose, Catrice - Miracle Heaven

Chtěla jsem ještě nafotit Base Coaty a rovnou i Top Coaty, ale už by toho bylo moc a myslím si, že to stojí za samostatný přípěvěk. Další nový objednaný láčky mám už na cestě a moc se na ně těším. Co vy a vaše sbírka? Jakou značku máte nejvíc rozsáhlou? Klidně piště :)


































































3 komentáře:

  1. To je úžasná sbírka, už se moc těším až o tom budeš psát :). Přidávám si tě do četby :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, koukám, že máš jak Essence English Rose, tak Sally Hansen So Much Fawn - nechtěla bys udělat srovnání? Přijdou mi dost podobné, ale s English Rose nejsem moc spokojená, chtěla jsem, aby vypadal víc jako So Much Fawn (na swatches). Díky:-) -A.

    OdpovědětVymazat